Open top menu
Thursday, May 1, 2014

Bulan Rejab dah tiba. Tak lama lagi bulan Ramadhan akan menjelma. Mesti ramai yang dah mula fikir apa juadah bersahur dan berbuka.

Tahu tak Shaklee ada set untuk persediaan berpuasa. Ya, tak perlu sahur makanan berat pun masih boleh bertahan sepanjang hari.

Shaklee Mighty 3 Germs. Memang pilihan tepat untuk yang tak nak bersahur dengan makanan berat. Yang malas bangun sahur lagi la sesuai ambil set ni.

Shaklee Mighty 3 Germs mengandungi tiga produk Shaklee :

Energizing SoyProtein -  sumber protein tinggi yang dapat membuatkan anda rasa kenyang lebih lama.  

Meal Shakes - sumber multivitamin yang terbaik. Ketika berpuasa, sebenarnya badan melalui proses detoksifikasi. Sementara detoksifikasi itu berlaku, Meal Shakes dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi. 

Performance Drinks - minuman seperti isotonik tetapi tanpa gas. Ianya bagus dalam mengelakkan dehidrasi kulit sebab ia mengurangkan kehilangan bendalir dan menyokong tahap hidrasi lebih baik berbanding air. Ia akan seimbangkan proses kehilangan air dalam badan, dan badan kekal rasa segar.  Dengan itu, anda tidak akan rasa mudah dahaga. Digalakkan juga diambil masa berbuka supaya cepat menyegarkan badan dari keletihan.

Set ini sesuai di ambil oleh mereka yang berpuasa dan juga :

~ ibu mengandung
~ ibu yang menyusukan anak
~ warga tua
~ orang yg bekerja berat
~ kanak-kanak
~ remaja mahupun pelajar

Berminat???

 Boleh pm fb honey neeza atau fan page My little One Shop
 Nak lebih mudah à sms/call/whatsapp/line/we chat : 0137149109
Different Themes
Written by Honeyneeza

Kepakaran saya adalah membantu anda menambah nilai kesihatan dan kecantikan luaran dan dalaman serta memberikan konsultansi makanan tambahan dan mentoring menjana kewangan dengan perniagaan kesihatan

0 comments

mommykhalifah.com