Open top menu
Friday, December 27, 2013

Assalamualaikum..



Hari ini nak share tentang set untuk si manja ni. Ni salah satu set yg ada dalam rumahku. Tak lain tak bukan untuk putera kesayangan, Umar.

Sejak Umar 1tahun 2bulan, aku dah mula bagi umar MealShakes. Kenapa? Kebetulan masa ni nak puasa. Aku beli set untuk berpuasa. Secara kebetulannya lagi, masa ni dah penghujung jerebu. Husband memang dah tak sihat. Secara tak langsung Umar turut tak sihat.

Sanggup ke tengok anak menangis tak nak makan ubat? Mesti tak kan. Masa ni la aku cuba MealShakes pada Umar.

Satu lagi punca aku nak bagi MealShakes ni sebab berat badan Umar tak naik dalam masa 2bulan. Statik je. Risau juga sebab nurse kata kalau tak naik kene jumpa doktor. Confirm malas kan.

Apa itu MealShakes?

Mealshake
Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
Rendak lemak dan rendah glisemik
Sumber protein dan kalsium
Membantu menambah selera makan anak-anak
Sangat sesuai untuk anak-anak 1tahun ke atas
Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur

Apa kesan pada Umar?
Ya. Umar dah jarang demam, selesema mahupun batuk. Kalau ada pun sekejap je dah baik. Biasanya sebelum ni, 2-3 hari baru baik demam. Selesema dan batuk sampai muntah-muntah. Tapi bila ambil MealShakes, demam sehari je dah ok. Paling lama pun 2hari. Selesema dan batuk pun kejap je dah baik. Dah tak muntah-muntah lagi.

Berat badan? Ye. Dalam masa 2bulan, Umar naik 1.1kg. Bagi aku ni luar biasa. Biasanya paling banyak pun naik dalam 700-800g je dalam masa 2bulan. So, tak perlu la jumpa doktor untuk masalah berat badan. Lega mama.

Apa pula OmegaGuard?

OmegaGuard
Mengandungi minyak ikan TERBAIK DI DUNIA
Satu hidangan OmegaGuard menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.
DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan. 
Imuniti badan
Meningkatkan daya tumpuan dalam pembelajaran
Sistem peredaran darah yang teratur 

Keterangan lanjut tentang OmegaGuard. Boleh ke sini.

OmegaGuard pada Umar? 
Umar semakin bijak. Mudah tiru apa yang dia nampak mahupun dengar. Dah pandai menyanyi walaupun masih pelat. Pandai mengira, sebut ABC, alif ba ta dan banyak lagi sampaikan ramai yang ingat Umar dah 2tahun. Alhamdulillah. Aku hanya berusaha. Allah yang tentukan.

Ini cerita aku. Jom kita tengok apa kata ibu lain tentang MealShakes dan OmegaGuard (Set terbaik untuk si manja).





Apa tunggu lagi. Dapatkan segera. Harga sangat berbaloi jika di bandingkan dengan makanan segera yang anda berikan kepada anak-anak.

Berminat???

 Boleh pm fb honey neeza atau fan page My little One Shop

 Nak lebih mudah à sms/call/whatsapp/line/we chat : 0137149109
Different Themes
Written by Honeyneeza

Kepakaran saya adalah membantu anda menambah nilai kesihatan dan kecantikan luaran dan dalaman serta memberikan konsultansi makanan tambahan dan mentoring menjana kewangan dengan perniagaan kesihatan

0 comments

mommykhalifah.com