Open top menu
Sunday, January 12, 2014

Assalamualaikum..

Kecantikan dan wanita memang tidak asing lagi. Kulit cantik, gebu, licin, halus dan glowing amat disukai para wanita. Golongan ini sanggup habis beratus mahupun beribu ringgit hanya untuk mendapatkannya. Kolagen antara elemen penting dalam kecantikan kulit.

Kini, terlalu banyak produk kecantikan berada di pasaran. Ada yang murah dan ada juga yang mahal. Harga mahal tidak semestinya menjanjikan pulangan yang dikehendaki tetapi harga yang murah juga tidak semestinya tidak memberikan pulangan seperti yang kita mahu.

Apakah fungsi kolagen?

Kolagen adalah komponen protein utama di dalam tubuh badan merangkumi 70% pada lapisan kulit, tulang kartilaj (sendi), saluran darah, tendon dan gigi.

Kolagen disusun secara tiga rantai polipetida (monomer protein) yang terpilih membentuk triple helix (pilihan ganda tiga).

Merupakan penjaga bentuk dan struktur tubuh serta penyambung jaringan halus pada rangka tubuh.

Penghasilan kolagen berkurangan dengan kadar 1.5% pada setiap tahun selepas usia 25tahun. Selepas usia 45-50tahun, badan akan kehilangan hamper separuh daripada kolagen yang ada. Semakin tua, semakin berkurang kolagen dan inilah antara punca kulit berkedut.

Collagen Powder Shaklee antara produk kecantikan yang hebat. Memberikan kesan seawal 8minggu jika di ambil secara berterusan.


Apa yang anda perlu tahu tentang Collagen Powder Shaklee?

Collagen Powder Shaklee merupakan supplement kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. 

Kolagen Shaklee bermolekul sangat ringan kira-kira 1,000 Dalton dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

7 bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Antara manfaat shaklee collagen powder ni ialah:-

Melembabkan kulit sehingga 90%
Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%
Meningkatkan penampilan keseluruhan sehingga 71%
Melembutkian dan melicinkan kulit sehingga 69%
Mengekalkan mekap anda sehingga 60%
Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti sehingga 55%
Menebalkan rambut sehingga 54%
Meningkatkan keserian, tona & warna kulit sehingga 50%
Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%


Testimoni pengguna yang berjaya.


Apa tunggu lagi? Dapatkannya sekarang!!! Pasti anda berpuas hati dengan hasilnya.

Berminat???

 Boleh pm fb honey neeza atau fan page My little One Shop
 Nak lebih mudah à sms/call/whatsapp/line/we chat : 0137149109
Different Themes
Written by Honeyneeza

Kepakaran saya adalah membantu anda menambah nilai kesihatan dan kecantikan luaran dan dalaman serta memberikan konsultansi makanan tambahan dan mentoring menjana kewangan dengan perniagaan kesihatan

0 comments

mommykhalifah.com