Open top menu
Friday, January 24, 2014

Assalamualaikum..

Setiap pasangan yang telah berumahtangga mesti inginkan cahayamata. Walaubagaimanapun, ada sesetengah pasangan yang menunggu sekian lama tetapi masih belum ada rezeki dikurniakan cahayamata.

Sukar hamil seringkali dikaitkan dengan masalah kesuburan sama ada dari pihak suami mahupun isteri. Masalah ini boleh diselesaikan jika pasangan mendapat rawatan dan cara yang betul.

Antara masalah yang membolehkan wanita sukar hamil adalah :

Masalah hormon
Sesetengah wanita tidak ada masalah untuk hamil tetapi tubuh mereka tidak mampu menghasilkan progesterone yang mencukupi bagi mengekalkan kehamilan. Oleh itu, sekiranya anda risau tentang kemungkinan ada masalah hormon ataupun masalah fizikal yang menyukarkan kehamilan, segeralah berjumpa doktor untuk rawatan lanjut.

Bilangan sperma yang rendah
Ada sesetengah lelaki bermasalah untuk menghasilkan sperma. Akibatnya isteri mereka sukar hamil. Oleh itu, suami perlulah menjalani beberapa ujian terhadap sperma mereka untuk mengetahui keadaan sebenarnya.

Mengapa Set Kesuburan Shaklee?

Set ini memperbaiki kebolehan seksual lelaki. Juga meningkatkan nafsu seks.
Menyeimbangkan hormon bagi wanita.
Memberi kesihatan kepada sistem reproduktif. Ini sangat penting untuk pembentukan janin ketika hamil.
Meningkatkan kiraan sperma.
Memanjangkan hayat sperma apabila dilepaskan.
Tingkatkan motiliti sperma dan halang sperma dari bergumpal.
Tambahkan hormon estrogen bagi isteri dan testosterone bagi suami.
Kehidupan di atas katil lebih hangat dan mesra.

Set ini terdiri daripada :

Lelaki/Suami

Zinc Complex
~ Mempertingkatkan kualiti sperma. Juga menambah kepekatan dan kekuatan sperma. Bertindak meransang perbentukan hormon testosterone juga menambah jumlah bilangan sperma.

Vitamin E
~ Bagi meningkatkan kualiti sperma. Vita E sangat membantu. Menambah kiraan atau bilangan sperma. Juga tingkat kebolehan reproduktif bagi suami. Ia juga membantu melahirkan rasa 'bersemangat' untuk bersama pasangan masing-masing.

Wanita/Isteri

GLA
~ bagi menghasilkan 'cecair kesuburan'. Cairan ini membantu memberi ruang untuk sperma terus hidup di dalam tiub fallopio hingga lima hari. Selain itu, GLA berfungsi memberi keseimbangan hormon yang memberi kesan pusingan period yang tetap dan kurangkan kesakitan ketika datang bulan. Juga membantu mengecutkan cyst jika ada.

Alfalfa
~ paling penting untuk isteri/wanita. Bertindak seperti kacip fatimah. Juga merawat masalah-masalah 'Miss V' (organ reproduktif wanita) seperti keputihan, kegatalan dan sebagainya.

B Complex
~ amat penting mengambil B Complex untuk merancang kehamilan. Kandungan asid folik di dalamnya diperlukan untuk elak risiko spina bifida pada bayi (pembentukan tulang belakang yang tak sempurna). 

Testimoni :

Berminat???

 Boleh pm fb honey neeza atau fan page My little One Shop

 Nak lebih mudah à sms/call/whatsapp/line/we chat : 0137149109
Different Themes
Written by Honeyneeza

Kepakaran saya adalah membantu anda menambah nilai kesihatan dan kecantikan luaran dan dalaman serta memberikan konsultansi makanan tambahan dan mentoring menjana kewangan dengan perniagaan kesihatan

0 comments

mommykhalifah.com