Open top menu
Saturday, February 22, 2014

Assalamualaikum..

Masa mengandung memang biasa kena morning sickness kan. Walaupun ada segelintir yang memang tak mabuk langsung termasuk la aku ni. Tapi, untuk yang memang rasa mabuk tu sebenarnya beruntung jugak la.

Pernah dengar cerita kawan-kawan masa mengandung dulu. Yang ada memang tak boleh masuk dapur. Tak boleh bau makanan. Tandas tu memang tempat paling setia la. Lagi teruk, ada yang tak boleh nak bau badan suami sendiri. Sampaikan suami kena tidur di luar. Alahai...

Tapi jangan risau. Shaklee sedia membantu anda. Dengan PEPPERMINT GINGER PLUS dan PERFORMANCE DRINK, dapat membantu anda dalam menangani masalah alahan ketika mengandung atau lebih dikenali sebagai ‘morning sickness’ ni.


PEPPERMINT GINGER PLUS

Ia tidak mengganggu bayi kerana ia diperbuat dari bahan semulajadi dan mempunyai sijil KKM. Direka khas oleh pakar herba utk mengurangkan morning sickness ibu hamil.
Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut.
Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.

PERFORMANCE DRINK

Mengurangkan Dehidrasi @ sebagai 'kekurangan air yang banyak dalam badan'. Seseorang ibu yang hamil, perlu memastikan dirinya tidak dehidrasi. Ini adalah kerana, air sangat penting dalam membantu hati dan ginjal membuang kumuhan daripada badan si ibu dan bayi dalam kandungannya.

Untuk lebih baik, ambillah set hamil untuk memberikan anda tenaga berpanjangan serta dapat membekalkan zat yang cukup untuk diri anda dan juga bayi.

Berminat???

 Boleh pm fb honey neeza atau fan page My little One Shop

 Nak lebih mudah à sms/call/whatsapp/line/we chat : 0137149109


Cash on delivery (COD) : Segamat, Labis, Chaah, Yong Peng, Bukit Gambir, Tangkak, Pagoh
Different Themes
Written by Honeyneeza

Kepakaran saya adalah membantu anda menambah nilai kesihatan dan kecantikan luaran dan dalaman serta memberikan konsultansi makanan tambahan dan mentoring menjana kewangan dengan perniagaan kesihatan

0 comments

mommykhalifah.com